[links] www.heavengay.com [/ left]
Mensen accepteren de pen kan Van Khanh
De autobiografie van China
Tot nu toe denk ik nog, de aanwezigheid in het rijk van mijn leven is niet bestemd voor ster dwangmatig, en wat grimmige die ik heb geproefd en tegenover maanden op de lange seriële noch maakt Ik sneed dat is. Ik ben geboren om een moeder, moet er een juiste beslissing te nemen, en of iemand die samen met mijn bloed latex of mezelf hier betreurt, gekweld dag en het einde of niet?
Hij behandelde ons normaal, ik kan zelfs niet een beetje onder de indruk, zelfs door zijn lezing is niets bijzonders. Alleen soms, als een van ons niet doet haar huiswerk of de luie muziek die hij had wat mooie actie sam wordt aangeraakt op gevoelige delen van het lichaam en maken haar gillen van de pijn veroorzaakt opwarming, omdat hij te sterke hand. Cursus tijd nu met de jonge geest ook en duidelijk, als we alleen de grap van een leraar met studenten.
Ik voor het eerst opgeworpen in een chaotische emotionele, niet noodzakelijkerwijs een vreselijke, niet noodzakelijkerwijs de twee, het is een vreemd gevoel nooit gekend in mijn leven. De botsing tussen het vlees lichaam als een feedback, met mij in wit onschuld, dat is een harde jongen wat schokken sterke aanval, maar werd vaag. Met geen bron van plezier om bij te blijven, geen smaak, geen duidelijk beeld van de puls energie geslacht vreugde, heb ik een fout in een voorraad rol? Ja, precies zeggen, het is een rol die de leraar had voorgesteld ouderen ziek.
De eerste keer dat ik zag zijn ejaculaat. Volgde hem. Ik zeker zo. Ik zeker weet dat ik klein was, de wereld van anderen, gedrag, het gedrag van een ander. Ik heb andere kapitaal. De eerste keer dat ik proefde seksuele gevoelens, niet met een klein meisje, een meisje, een vrouw, maar met een oude man.
Gewoon xiet, rennen, die persoon, wreef.
Slachthuis, een donkere wolk immateriële iets dat John is begonnen, voor mijn leven, maar ik ben te jong en nog niet helemaal wakker, kennis, ervaring om eruit te komen.
Complete vegen, pakte hij uit kleding, zet de standaard. Ik volg, en met een zeldzame te gehoorzamen, ik neem hem uit de kamer.
Ik vermoed nghech zelfs in die mate is het niet zonde. Ik ben er zeker van eerste keer, het kind is 13 jaar oud ngo nghech als ik.
Ik heb een vriendin als ik was geboren in 1979 in de leeftijd van 13 waren ook buren en invasieve proces gaat zo lang dat ze weet alleen uithouden in extreme angst, schaamte, huishoudens die niet durven te zeggen tegen iedereen . Over de schade die zij heeft sterke gek wilde spelen, vaak depressief, zelfs wanneer ze getrouwd en gelukkig met haar man. Op de leeftijd van dertien, niemand van ons, of geef ons geen macht om zichzelf te beschermen.
Niemand.
De leraar voor mijn oude fiets paal op zijn weg, niet degene die zijn vriend uit, maar in mijn huis. Hij rustig fietsen, alleen soms een droge hoest. Ik hoorde dat hij was tuberculose. Af en toe als gevolg van suiker schok, wrijf ik de kop op hem, plotseling de geur is heel moeilijk om opstandelingen neus beschrijven, Ngai Ngai, concentratie, reactie-functie, een glimp van een lichaam niet lang douche, de geur van zweet, de de slijmvliezen plastic stokje aan de linker stick omhoog zijn wiskunde leraar van mij, een oude leraar had zijn vrouw en kinderen en ouders te respecteren.
Zowat naar de haven, was ik goed in de metro.
Niet aanbevolen exploratie. Van hem.
Niet bieden. Van mij.
Vuil! Dat is slechts mijn gevoel op de tijd, ru schoon, kreeg te wassen, om haar diep in de borstel te reinigen van de periode. Onmiddellijk. Ik run op de badkamer deur gesloten strak, de intensieve reclame van top tot teen. Tot ik hoor van ouders dan verwacht over de vooruitzichten: "De Oi, doen in dat lang?". Ik klik nog elke periode palm, maar een reden slechts twee van het denken van zijn moeder zal ruik de walgelijke dingen die geur van mijn lichaam.
'S Avonds verzamelen zowel eten, mijn ouders gelukkig nieuwe wijk lassen verhaal, maar ik ben aangesloten op de kom maar slikken geen rekening. De walgelijke geur nog steeds doorschakelen eerste gouden hier, met tijd als de schok van de mensen die ik zo. Ik ben misselijk, proberen om alle korrels en resterende opstaan slikken. Vermoeide ouders dacht ik moet niet vragen iets. Ik stond te zitten aan de tafel en de fout lijst te lezen, niet erg Ik ben van plan te doen aan het begin van zijn vulling alles, ik wil niet iets ballast advertenties. Misschien omdat dingen zo snel gebeurd aangekomen, en vreemde dood.
Ik wil een eigen ruimte, te laten vallen vloeistof.
Ik ben niet lijden, en niet verdrietig, voel me raar. Vreemd gevoel tot nu toen hij een man was bijna dertig jaar, heb ik nooit vergeten
Begin bij nacht, slaap niet langer mijn onzorgvuldig dronken weer. Ik dacht aan zijn oude leraar, de acties die hij heeft aan mij en gestelde vragen khacnhau, vulde ze een moet mijn portaal van de geest tot rust te komen, maar mijn grip tang het. Great ik natuurlijk niet zijn vastgesteld, iets specifieks, zeer moeilijk om de cursus compleet met een hyperactieve jongen zoals ik.
Na de maaltijden, naar mijn moeder en mijn zus werken en schrijven in de school te veranderen. Ik waste gerechten, veegde afwerking, net de trap op, riep hij mijn naam.
Misschien was hij op me te wachten, een lange tijd.
Misschien heeft hij intestinale koorts, rusteloosheid, dus hij riep mijn naam.
Midden recente security master
Onmiddellijk. Ik droeg hem in de buurt van het bed.
Hij keek me strak aan, dan langzaam liet zijn broek naar beneden. Hangen aan kalveren. En hij ook doen met mij. Mijn dij pants omslachtig, bewaar niet op, dan verwijdert hij hij trok me naar beneden, Pressure Monitoring.
Men kan niet zien, omdat ik altijd de poorten blokkeren. En waar hij seks met mij in een hoek. Er is geen berekening hier? Ik weet het niet. Ik weet gewoon, ik vind hem verlost charme lú drug is niet dwangmatig. Toen hij legde een hand neer ve Hij streelde mijn hard aan omdat het geleidelijk handen van zijn ritme, bloed stroomt in mijn lichaam langzaam, zacht en gevoelloosheid te verspreiden. Met een reflex is normaal, keek ik op wat hij zijn, verschrompeld is, intensieve re, tekening u niet bevalt mijn kleine.
In tegenstelling tot mij.
Het lijkt erop dat er ook een reden dat ik later altijd ingesteld jezelf de vraag die het lichaam van de man te doen, is als ik? Daarom was ik altijd genoodzaakt hen te verkennen.
Snelle, dringende bruisende. Dus bang voor school of naar iemand anders, mijn vrienden, mijn ouders, of buren lijkt plotseling niet alleen van hem. Ik stilte terwijl hij janken hu hu. Of ik begin met plezier, blijf ik stil, als in een vreselijk vies als stompe. Complete vegen, trok zijn broek omhoog, liggen, hard, door de mensen als mensen sterven.
Mijn badkamer opnieuw.
Links wassen, oude, kreeg bij het ontwerp van varkens schoon lichaam. Ik sa ervaring in de ruimte, die alleen bekend is om alleen te zitten, rustig tegen long kont kin rust, zijn oude leraar lesplannen natuurlijk open, BenQ's voorbereiding voor de school. Hij had toegewezen mij en bij elkaar te houden op momenten stompzinnige ingevuld, dan is de tijd tussen de twee lichaam wat? Alleen een eenzame huishoudens. Gewoon een licht nonchalante blik xoet door, zoals een gum op sporen vuil te verwijderen. En dan blijven negeren overschrijven elkaar eeuwig, zo dik en vies geliquideerd als gevolg van de com strepen overlap is niet duidelijk hoe populair dwangmatig.
Wanneer de klasgenoten zijn in volle, beginnen we een normale school sessie, zijn gedrag weer normaal. Snel. Ik leerde heel wat als hij moet schuld, of hoe zijn huisdier leerling dan ik ben, denk ik niet zorgen. Doe ik nog steeds heel goed de moeilijke probleem dat hij maakte, vreemde dingen gebeuren niet wordt beïnvloed in een aantal van mijn leren.
Leeftijd dertien jonge en niet geliefde, leeftijd dertien is somber herinneringen in mijn ziel aan een andere regering, de nabestaanden doen.
De kindertijd is niet dezelfde. Complete cursus zodat ik niet herkent mijn pijn.
De volgende dag zou hij naar huis vroeg te doen. Ik had nooit verwacht hem, maar ik zal niet ontkennen, ik schreeuw niet, geen protesten. Ik bijna noemde hem een naam. Ik gehoorzamen als hij wilde. Ik standaard mijn verlangen voor zijn verachtelijk. Toen hij streelde me, Riet brede geest van mijn kleine baby. De gruwelijke aanval samen met genoegen maakte me gelukkig, omdat het verlies van het vermogen om zelf controle, ik laat mijn drijven of worden geabsorbeerd in de wervelwind van het lot?
Ik begon te leren hoe je je zelf gelukkig te maken, ik weet dat masturbatie is een ster, hoe ik me voel vernederd worstelen ontdekking van mezelf, het moment dat ik denk dat van hem, voorstellen, trekken genoeg om te denken. Niet omdat de trillingen kalmeren genegenheid, niet zo warm en zacht gevoelens van liefde, maar later was ik, gewoon een routine volledig inspireert. Moet. Moet. En ik weet niet hoe dan moet je om dit te doen. Een kind speelt met, vastgelopen in modder donker verlangen vrij man bewusteloos door het gordijn voor het op geheim dat een verandering is natuurlijk en onzichtbaar.
Niet alleen dat, het is vandaag niet de moeder, ma hij naar keuken waar ik kook rijst. Beschikbaar dwong me naar de muur.
Hij heeft nooit nam me terug plat schimmel gebrek aan licht die eerste nam hij mij om daar te liggen. Hij aarzelde niet om angst, maar angst voor seks met me recht in de krappe keuken van mijn huis.
Op een dag, toen hij de vader is ik hou mai verrassing thuis. Het lijkt erop dat de aankondiging zag ik de bal onder zijn keuken. Ik kan niet openen de poorten alleen omdat verwarring en angst. Zag mijn vader treden, ontspannen en hij ging naar cursus te begroeten.
Mijn vader vroeg: 'Waarom Vinh van chef-kok te doen? ". Ik kan me niet herinneren had ik een reden om aan de vraag van mijn vader, antwoord alleen te weten of stengel wilde verzonnen waar ik ook probeerde om deze situatie het hoofd te bieden .. Noodzakelijk natuurlijke vader, maar ik voelde een onbekend systeem en studenten moeten denken over mijn vader, maar omdat ik niets meer zei.
Niet zonder een kans om te betuigen aan de spon de waarheid bewolkte eten, dus ik prop einde straat, dus ik koos als speler en probeerde te verbergen. Vast kapitaal in geval de gebouwen worden op een harde laag van kalk geleidelijk overgenomen door de tijd per ongeluk aanwas strak gewikkeld mijn lichaam zacht en baby burn haver.
Gedurende bijna een jaar, heeft zijn oude leraar altijd verscheen in mijn leven. Net als spoken. Net vergeten lichte slaap, zonk in de duisternis voor de wens van de detector pad voorbeeld.
et een val, in de winter, door middel van de lente en de zomer, mijn zomer vakantie en meer van onze groep eindigde. Zijn oude leraar had niet de gelegenheid elkaar te ontmoeten met mij weer. Hoewel ik soms nog steeds met hem op het schoolplein. Leiders eiwit is het enige gevoel dat ik krijg van hem.
Later hoorde ik dat hij ook verleiden en seksueel misbruikte meerdere mannelijke studenten in de school, iemand heeft om daadwerkelijk vrij peeling plafond van zijn gezicht. Ik onvermijdelijk hij leed een vernederende en katastrofisch knowhow.
Enkele jaren later hoorde ik dat hij stierf aan tuberculose.
Ik up grade negen, te beginnen met vage ideeën van hetzelfde geslacht die om me heen, die ik ontmoette in de menigte op de straat leven. Natuurlijk heb ik altijd streven om te leven in de stemming willen ze weten hoe. Ogenschijnlijk ze net als ik, maar achter de andere lagen van kleding, ze meer doen of niet?
Ik ben niet geïnteresseerd in meisjes met vier lagen, hoewel ze ook zijn behoorlijk schattig als het lichaam is in de bloei periode tot nang sexy. Ik speel met hen vriendelijk, maar niet seksuele impuls energie naar hen toe. Vanaf hier, ik actief kiezen voor het leven voor mij, als ik wil Tuan, een jonge klasgenoot.
Tuan knap, hoog en wit tot helder, is hij jonger dan een jaar maar ik doe de studie van de armen moet worden opgeslagen. Omdat ik was secretaris van de Jeugd Unie moet verdienen rang leraar toegewezen mij tutoring, academische helpen Tuan. De dagelijkse sluiten en het uiterlijk van de week maakte me sterk was aantrekkelijk. Ik voel me in gedachten, een duidelijke nostalgie naar de ganzerik trillingen eerste stap in de liefde. Ik heb eenzijdig verzoek Tuan. Met alle instincten van zijn geheim.
Ondertussen Tuan en ik spelen met een groep vrienden zowel jongens als meisjes. Soms Tuan me verlaten en ging met Huong, de mooiste dochter van de groep maakte me ellendig, verdrietig verlies van een paar dagen. Toevoeging Huong, Tuan ook vriendelijk spelen met zijn zoon in de maanden en een laag gevoel eenzaam maken mijn hart gerezen hon beetje jaloers. Ik wil Tuan, het bezit voor eigen hem. Ik breng de liefde van veel verschillende kleuren, in mijn ogen toen de week altijd in acht wordt genomen van zijn broer die omgeven Cover me, wanneer je lichaam is altijd in voor een tijdige troost me verdrietig. En meer als ik nodig Tuan hield het grootste deel van mijn leven.
We hadden de mooie datum, kan worden beschouwd als de natuurlijke Tuan mijn ziel als een kind branden broertje of speels, maar altijd zorgen om Tuan. Maar eigenlijk heb ik gevoelens voor meer dan een week, zo niet heb ik niet koken in elke maaltijd en slapen denken ngu.khi Tuan, Tuan zou worden gezien.
Vervolgens gaan we afscheid van secundair naar het tertiair en aan, er is ook de dag dat ik Toean ongrijpbaar. Ik heb het gevoel dat hij een fade, en begrijpelijk alleen. Iemand moet soja relatie tussen mij en Tuan slaan, hebben ze voelde iets ongewoons. Ik was gekwetst. Dag, Ik hou gewoon van die streeft naar een oprechte, rustige en milde zoetheid. Geleidelijk uit een leergierige jongen en tegen Ngom ik werd zwak onder de menigte, zonk ongeveer leeg vaag afstand. De regenachtige nacht heb ik gebruikt om de error logs, schrijven schrijven Tuan.
"November 13, 1995
Rich trieste regen viel op de stille ruimte, misschien is deze tijd die mensen lagen te slapen en al, alleen het kind, zoals zijn leerling zat te luisteren naar de regen en schrijf dagboek nhi alleen. Gratis trein fluiten daar afstand van het station niet begrijpen of duidelijk weer. Wat laat nachttrein dat de nhi loopt. Dan moet je enkel schip naar de regen te horen, zou regenen ring voel me verdrietig of blij Ik begrijp dit niet. Bedenk dat regenachtige dag maak je verdrietig gelukkig ging gewoon door.
De afstand tussen mij en Tuan op een afgelegen, tot mijn derde rang school Kim Lien. Tuan veranderen in een liggende andere manier. Nieuw leven, weggespoeld mijn nieuwe vrienden, maakt me vergeten dat ik ooit verdrietig omdat afwezigheid Tuan. En de hele drie jaar subsidie zou het gevoel van liefde onthouden Tuan terug naar de oude dagen, maar de andere zonen, was hij leger.
Ik wil gewoon Leger plezier. Elke dag is hij fietsen uit Rusland uit mijn kantoor op de helft mast naar school, dezelfde hoorzitting vertelde de verhalen leuk, triest tijdens lange afstand tot de school Lang Lang maakt me gelukkig, dus ik net had, waar aspirant volledige versie macht is een partij intimi altijd inspireert in mij, ik wou dat ik momenten van het leger zal niet veranderen. Omdat ik altijd het gevoel erg eenzaam pagina. Zelfs in zijn familie.
Me en hem alleen vanwege het kaf dat of langer samen, maar slechts een op de linkeroever als gezond, dan zal hij thuis komt is me een, kalmeren, de twee die ik zal verontschuldigen voor hem. Ik zou normaal wachten voor hem te gaan zitten met mij in iedere tafel lessen, of doen alsof ze hem per ongeluk met zijn controle op mij. Elke hon boos, heb ik nooit durfde hem belast ik alleen maar eigen ballast en classifieds sites aanmelden hier meer vanwege de zwakke aanval wilde Wild, Wild wild maar hij zwak is, zullen ze leiden tot Waar?
"April 9, 1997
Ze willen gewoon huilen huil niet populair. Je ziet alleen hun opgebouwde hart, gebroken, ze willen iets dat ik niet begreep ... Jij gaat, denken en denken veel. Maar er iets gebeurt je niet knippen dat populair. Je denkt misschien morgen zullen ze school verlaten en gaan ergens hij zal spijt hebben "
Veel en diverse. Lijnen like that. En natuurlijk ik niet voortijdig van school leven. Alleen in mijn kop en hem beschermen "In zijn woede weer?" Ik glimlach een enorme grijns. Leger afgewerkt logs met veel woorden voor liefde, geef ik hem te lezen. General Manager complete stilte, begreep hij mijn hart, maar hij blijft onverschillig weet niet wat ik ook niet meer nodig hebt. Ik weet hem voor zijn immense liefde die ik ontmoet mooi en veel gebed.
In rang twaalf, we zijn klaar om de geest voor de universiteit examen voor te bereiden. Mijn moeder ijverig zoeken naar extra klassikale training voor mijn review. Grote herziening in klasse A opleiding blok, wist ik dat deze gevoelens bang Khuang eerste voorzichtig met een vriendin.
Zeventien niet is verstreken Greater Gander, ik begon te onthouden over dit,, denk aan de sterke wil en verzoek middelen uit de beste van haar. Ik meestal toe te voegen aan de klas vroeg, op haar te wachten, zeg hallo en zie de gezichten van haar karakter. We zitten naast elkaar, voelen de warme kusten van onzichtbare, probeerde ik hard aan geen voorlichting over dit, en nog erger over dit, is het tegenovergestelde.
In het leger ik vergeet Hong Anh, op de Hong Anh, Japans klein silhouet. Ik heb nog vaak staan tussen de twee staten, omdat hij gevoelens voor twee mensen hebben dezelfde bereikt. Hong Anh en ik heb alleen de gelegenheid om de extra klassen, leuke en vriendelijke hoe paren ontmoeten, maar tot de Hong Anh Dam Dam begonnen of kijk me aan, zag ik plotseling iets anders.
Ze kan wachten voor mij.
Maar totdat het droge weer gestegen, vallende la beschrijven elke vleugel, ik nog steeds van mening over dit, als een vriendin lichaam. Alleen dat is alles. Ik was altijd stil. Vergeef Midden NHE. Omdat China niet kan liegen, liegen is slecht, vooral met Hong Anh.
Ik had niet durven dromen over dit, zal langs gaan op het pad lengte, omdat ik weet dat ik kan niet voor de dochter hij een liefde vol integriteit. Ik weet dat ik wil een en opoffering voor een, iets doen voor iedereen. Alleen het leger kan alleen, wie maakt me gelukkig te sluiten, die maakt mijn hart pijn, angst meteen
Einde van rang twaalf, de provincie heeft een vriendin. Ik werd de derde persoon, hem zag en mest, die Hem liefhebben hetzelfde zeggen zinken. Gelukkig voor hem en verdrietig voor haar, ik was niet jaloers, dat wil zeggen tot de dochter hij. Ik kan het niet uitleggen, misschien mijn gevoelens voor hem te groot, tot het punt dat hij alleen maar blij, ik ben dan ook blij.
Maar ik herinner me nog stilletjes handel, is altijd dicht bij hem gezocht.
Beeld dat ik nog steeds houden, geplakt in het dagboek, de woorden vol van liefde voor het leger.
Ik ben niet beschaamd om hun zwakheid voor het leger weten, en ik ook niet schelen als bijna iedereen in mijn klas weet dat ik liefde voor een speciale leger. Maar er is weinig geschuwd en verachting, stilte bedankte de tijd van de universele schooljaar bracht me de goede vriend.
Deze gebeurtenissen voorgedaan na beurt na het werken in de school voor het toelatingsexamen voor de universiteit vol belangrijk dat ik weet dat het zal geweldig zijn om mijn leven te beslissen, ging ik examen Dong Do Universiteit, droom in de economie Internationale mislukt wegens gebrek aan halve punten. Force ook doorgegeven in de architectuur, bijna Suichang vrijwilliger zijn droom.
Dong Moet ik binnenkwam school. Hier, nieuwe milieu-links sleep me uit nostalgie over het leger.
Ha Tinh Duc die wonen in Hanoi, maar van kleine. Duitsland mee naar huis in Xuan La, Xuan Dinh, maar elke kans die ik heb en Duitsland aan de andere spelers. Ik belde de Duitse naam is Nhóc vriendelijk, bekennen zijn echte fun.
Duitse eerste keer dat ik thuiskom, zie mijn mooie zus en fluisterde genegenheid of grappen: "Hij maakte China de Nhóc wet NHE em!" Ik lach. Nhóc's inloggen op meer recente herinneringen. Speciaal dezelfde tijd dat ik eet, graviteren spelen met Duitsland, de Duitse auto achter mij, leg beide armen stevig om me heen, want ik oplopen met deze gevoelens geen beschrijving. Nu heb ik het niet erg op fluweel meer weten.
Op een ochtend, Duitsland over de toestemming voor mijn ouders naar de wedstrijd Duitsland. Brothers weet niet fietsen is erg scherp moe, tiu rol kop verhaal. Home, moeder Duitse considerate receptie. Moeder Duits veiligheid: "De broers vervolgens gewassen ledematen te rusten voor de moeder met rijst koken om te eten. Ik ging naar de kamer en Duitsland. Gebaseerd kamer klein venster met uitzicht op de zonnige tuin. De twee viel haar bed xuyt geschrapt, omdat koud, ik heb nooit liegen naast Duitsland, hoewel Duitsland werd mij en omhelzen elkaar, de handen te houden in de handen samen voor de winter warmte verstoppen. Is de invloed kwetsbaar, vaag slechts van voorbijgaande aard.
Eerste kus weg, twee jonge jongens van zeventien en achttien, zacht, zoet en zeer snel verdwijnen als lid snoep bi kindertijd. Zeer snel, de Duitse keten van dwaasheid van mij, waardoor wortel kamer, waardoor ik me af te negeren.
Ik liep bijna de laatste Duitse zijde, maar uiteindelijk ik weet alleen de brandende dekens voor verzegeld oppervlak drijven in de wanordelijke emotionele niveau voor onbepaalde tijd. Waarom? Waarom? Prijs Nhóc blijf bij mij, zou ik meer dan Nhóc, genegenheid meer te zijn dan dat. Nhóc me toen hebben aanvaard. Waarom ik weggelopen?
Om maaltijden, Duitsland nog steeds controleren op mij en start een normaal gesprek leuk, maar ik niet. Ik aangesloten in de kom van rijst. Afgewerkt eten, claim ik de juiste. Duitsland nam me mee naar het steegje, dan ben ik blij met de Duitse fietsen rapt, geest haspel niet weten waar te gaan op de top.
Waarom heb ik alleen weet dat de meeslepende zoon? Waarom ik ben nieuw te realiseren Ik ben een biologische soort communicatie tussen de wereld van deze enorme ruim.
Wake me in de duisternis van het lichaam ogen Duitse bank milieu, wens Ben ik dezelfde make me aangestoken. Ik draai mensen van de dorst hunkeren, depressie als gevolg van eenzaamheid. Resterende want het leven is niet hoe te streven naar, droom ik droom droom vol mi middernacht en wakker geschrokken in de juiste kleren nat verzadigd. Koud en verdrietig, wil gewoon knuffel van het lichaam van een man.
Dan dromen, droomde hij zijn oude leraar Wiskunde is te bevestigen met zwarte poot khiu quap mijn dijen strak dat Teeter strelen. Half worstelen om te ontsnappen, de helft te zinken in diepe vreugde voor altijd gek mijn boek is te gaan waar. Ik slaap niet vol van integriteit voor je. Nadat hij kus van Duitsland. Het is echt verlangen werd wakker in mij ..
Desire inspireert me elke dag te maken appel wordt er, ondanks het Duitse denken over mij. Ik heb vaak hangend zijn Duitse huis, of actief fietsen thuis naar Duitsland. Na de normale vragen, ik wil alleen private ruimtes hebben met Duitsland.
Op mijn zolder, of de basis van de Duitse kamer warmte, genegenheid ons samen. De sterke ik niet weerstaan het maken van Duitsland. Ik verheug overstroomd zinken genoegen gemanipuleerd worden als bron van emotionele liefde Muoi inclusief opgelopen door middel van compressie. Maar terwijl de Duitse niet meer, waardoor het leven alleen in het donker, vraag ik me af wat je doet, denken wat leven hier? Ik heb nog een leraar wat zijn oude ziekte worden gedwongen om onder leiding van bijvoorbeeld de Duitse manier van mijn verlangen verschillen, hoewel Duitsland is een zoon normaal. Het lijden van mijn of iemand anders in de wereld is vrolijk als ik de mensen houden niet van de wereld samen met hem.
Maar, ik weet waar ze te vinden.
Citaat van: www.heavengay.com