[vasen] www.heavengay.com [/ left]
Ihmiset hyväksyvät Pen voi Van Khanh
Autobiography of China
Tähän asti olen edelleen sitä mieltä, läsnäolo maailmoissa elämäni ei ole tarkoitus olla tähti pakonomaista, ja mitä synkkä, että olen maistanut ja edessä kuukautta pitkä sarja tai tekee leikkasin että on. Synnyin äiti, on oltava oikean päätöksen, ja onko joku, joka yhdessä minun vertani lateksi-tai itseäni tästä pahoillaan, kiusannut päivä ja loppuun vai ei?
Hän hoitaa meitä normaalisti, en voi edes hiukan vaikuttunut, vaikka hänen luento ei ole mitään erityistä. Vain joskus, kun joku meistä ei tee häntä läksyjä tai laiska musiikkia hän oli joitakin toimia melko Sam kosketetaan herkille kehon osiin ja antaa hänen huutaa tuskasta aiheuttaa lämpenemistä, koska hän liian vahva käsi. Tietenkin aikaa nyt aloitteleva mielessä liian ja selkeä, voimme vain katsoa vitsi opettaja opiskelijoiden kanssa.
Olen ensimmäinen esiin kaoottinen tunne, ei välttämättä kauhea, ei välttämättä kaksi, se on outo tunne koskaan tuntenut elämässäni. Yhteentörmäystä lihaa elin kuten palautetta, jossa minua valkoinen viattomuus, joka on toinen kova-poika mitä häiriöiden vahva hyökkäys, mutta oli epämääräinen. Eikä lähde ilo pysyä, ei maistu, ei ole selkeää kuvaa pulssienergia sukupuolen iloa, olen ollut virhe varastossa rooli? Kyllä, eli juuri se on tehtävä, että opettaja oli esittänyt vanhusten sairaita.
Ensimmäistä kertaa olen nähnyt hänen huudahtaa. Seurasivat häntä. Olen varma, like that. En varmasti tiedä, olin pieni, maailman muiden käyttäytymistä, käyttäytyminen toinen. Minulla on muita pääomaa. Ensimmäistä kertaa olen maistanut seksuaalisia tunteita, eikä pieni tyttö, tyttö, nainen, mutta vanha mies.
Yksinkertaisesti xiet, run, että henkilö, hangataan.
Teurastamoon, tumma pilvi aineeton jotain, että John on alkanut, joka elämäni, mutta olen liian nuori ja vielä täysin hereillä, osaamista, kokemusta ulos.
Täydellinen Sweep, hän noutaa vaatteet päälle oletuksena. Seuraan, ja harvinainen totella, otan hänet ulos huoneesta.
Epäilen nghech myös siltä osin kuin se ei ole synti. Olen varma, että ensimmäinen kerta, kun lapsi on 13 vuotta vanha ngo nghech kuin minä.
Kukaan.
Opettaja vanha pyörä kasa matkalla, ei se, jolle hänen ystävänsä pois, mutta minun talossani. Hän hiljaa pyöräily, vain joskus kuivaa yskää. Kuulin hänen tuberkuloosi. Joskus johtuu sokerin iskuja, minä hankaa pään hän yhtäkkiä haju on hyvin vaikea kuvailla kapinallisten nenä, Ngai Ngai, pitoisuudet, reagoinnin, välähdys elin ei ole pitkä suihku, haju hiki, limakalvojen muovi Stick vasemmalla ryöstää hänen matematiikan opettaja minun vanha opettaja oli hänen vaimonsa ja lasten ja vanhempien suhteessa.
Melkein satamaan, olin hyvin osaksi maan alla.
Ei suositella etsintä. Häneltä.
Ei tarjoa. Minulta.
Likainen! Tämä on vain minun tunne tuolloin, että ru puhdas, täytyy pestä, hänen syvälle puhdistamiseen aikana. Välittömästi. Olen kulua kylpyhuoneen oven kiinni tiukasti, voimakas mainonta pää jalka. Kunnes kuulen vanhempien odotettua näkymistä: "Oi, ei niin, että kauan?". Olen edelleen sitä sitten kunkin kauden Palm, vain yksi syy, vain kaksi ajattelutapaa hänen äitinsä on haju inhottavaa asioita hajun ruumiini.
Illalla kerätä sekä syödä, vanhempani onnellista uutta piirin hitsaus tarina, vain olen kytketty kulhoon, mutta ei niele huomioon. Epämiellyttävä haju edelleen siirtää ensimmäinen kulta täällä, ja kun sokissa ihmisille, niin. Olen pahoin, yrittää niellä kaikki riisin jyviä ja jäljellä seisomaan. Väsynyt vanhempien mielestä minun ei pitäisi kysyä mitään. Nousin istumaan pöydän ääreen ja lue virheluetteloa, ei mielessä aion tehdä alussa hänen täytteenä kaikki, en halua mitään painolastia ilmoitukset. Ehkä siksi, mitä tapahtui niin nopeasti perille, ja outoa kuolemaa.
Haluan yksityistä tilaa, laskea nestettä.
En ole kärsimystä, eikä surullista, vain tuntuu oudolta. Outo tunne asti, kun hän oli mies, lähes kolmenkymmenen vuoden ajan, en koskaan unohda
Aloita yöllä unta ei enää minun huolimaton humalassa uudelleen. Ajattelin hänen vanha opettaja, toimien hän teki minulle ja esittivät kysymyksiä khacnhau, he täyttivät pitäisi muistaa oma portaali rentoutua, mutta minun otteen pihdeillä sitä. Great En tietenkään ole vahvistettu, jotain erityistä, erittäin vaikea saattaa tietenkin yliaktiivinen poika kuin minä.
Aterian jälkeen, äitini ja sisareni työskennellä ja kirjoittaa koulun muutosta. I pestä astiat, pyyhkäisi loppuun, vain portaat ylös, hän nimeni.
Ehkä hän odotti minua pitkään.
Ehkä hän suoliston kuume, levottomuus, joten hän nimeni.
Lähi viime turvallisuuden päällikkö
Välittömästi. Olen tehnyt sen sängyn lähellä.
Hän katsoi minua kiihkeästi, sitten hitaasti laski housut kintuissa. Vain hengailla ja vasikoita. Ja hän minun kanssani. Oma reiteen pants raskas, eivät pysy ajan, sitten poistat sen, hän veti minut alas, verenpaineen seurantaa.
Ei voi nähdä, koska olen aina lukita ovet. Ja jos hän on seksiä kanssani nurkkaan. Ei laskelma täällä? En tiedä. Tiedän vain, pidän hänestä on lunastettava viehätys lu huumeiden ole pakonomaista. Kun hän laittoi toisaalta alas ve hän silitti minun töitä, koska se vähitellen käsissä rytmin, veri virtaa ruumiini vähitellen, varovasti ja puutuminen leviämistä. Kanssa refleksi on normaali, katsoin alas, mitä hän hän, on kuihtunut, intensiivinen uudelleen, piirustus et pidä pikku.
Toisin kuin me.
Näyttää on myös syy, että myöhemmin olen aina itsellesi kysymys, että elin miehen tehdä, on minun kaltaiseni? Siksi olen aina pakko tutkia niitä.
Nopeasti kiireellisesti vilkasta. Peloissaan kouluun tai tule joku muu, ystäväni, vanhempani, tai naapureiden yhtäkkiä näkyy paitsi häntä. Olen hiljaa, kun hän uikuttaa hu hu. Onko aloitan mielelläni, olen vaieta, kuten kauhean likaisia kuin tyhmä. Täydellinen Sweep, housuihinsa revitä, makuulle, kova, että ihmiset ovat kuolemassa.
Oma kylpyhuone uudelleen.
Vasen pesu, vanha, sai puhdistaa luonnoksen sikojen elin. I SA kokemusta avaruudessa, joka tunnetaan vain istua yksin, hiljaa vastaan keuhkojen Butt leuka muualle, hänen vanha opettaja Tuntisuunnitelmat BenQ: n aikana auki, valmistautuminen koulussa. Hän oli osoitettu minulle ja järjestää yhdessä hetkiä typerällä täynnä, niin aika kahden elimen mitä? Vain yksinäinen Household. Vain valo näyttää kevytmielisesti xoet kautta, esimerkiksi pyyhekumia poistaa jälkiä likainen. Ja jatkaa sitten ohittaa ohittavat toisiaan ikuisesti, niin paksu ja likainen selvitystilaan, koska com juovat päällekkäisyys ei ole selvää, kuinka suosittuja pakonomaista.
Kun luokkatoverit ovat täynnä, aloitamme normaalin koulun istuntoon, hänen käyttäytymisensä palautui normaaliksi. Nopea. Olen oppinut aika paljon, kun hän olisi syyllinen, tai miten hänen PET oppilas kuin minä, enkä välitä siitä. En vieläkään hyvin vaikea ongelma, että hän teki, outoja asioita tapahtuu, ei vaikuta joihinkin minun oppimista.
Ikä kolmetoista nuorta eikä rakastettu, iän kolmetoista on synkkä muistoja sieluni toiselle hallitukselle, sukulaiset tehdä.
Lapsuus ei ole sama. Complete Course joten en tunnista kipua.
Seuraavana päivänä hän tulee kotiin jo tehdä. En koskaan voisi odottaa häntä, mutta en kiellä, älä huuda, ei vastalauseita. Melkein kutsutaan häntä nimellä. I totella, kun hän halusi. Olen default haluni hänen inhottavan. Kun hän silitti minua, Riet laaja hengessä pikku vauva. Inhottava hyökkäys yhdessä ilo tehdä minut onnelliseksi, koska menettää kyky hillitä itseäni, minun antaa ajelehtia tai imeytyä pyörretuulessa kohtalon?
Aloin oppia, miten voit tehdä itse onnellinen, tiedän, että itsetyydytys on tähti, miltä minusta tuntuu nöyryytetyiksi kamppailevat löydön itsestäni, nyt ajattelen häntä, kuvitella, kiinnittää tarpeeksi kuvitella. Ei siksi, että tärinä rauhoittaa kiintymystä, ei ole yhtä lämmin ja lempeä tunne rakkauden, mutta myöhemmin olin vain rutiininomainen koko innostaa. Täytyä. Täytyä. Ja en tiedä, miten sinun täytyy tehdä tämä. Lapsi leikkii, juuttunut mutaan Dark Desire vapaa mies tajuttomaksi, jonka verho joka on enintään salaisuus, että muutos on luonnollista ja näkymätön.
Paitsi, että tänään ei ole äiti, hän mo on keittiö, jossa olen kokki riisiä. Käytettävissä pakotti minut seinään.
Hän ei koskaan ottanut minut takaisin tasaiselle multa puuttuu valoa, että aluksi hän otti minut valehdella siellä. Hän ei epäröinyt pelätä, mutta pelko seksiä kanssani aivan ahtaassa keittiössä kotiini.
Eräänä päivänä, kun hän on isä rakastan mai yllätys kotiin. Näyttää siltä, että ilmoitusta näin pallon hänen keittiö. En pysty avaamaan portteja vain siksi, hämmennystä ja pelkoa. Saw isäni tulee, hän rento ja meni tervehtimään aikana.
Isäni kysyi: "Miksi Vinh alas mestarikokki tehdä?". En muista minulla oli tekaistu syytä vastata kysymykseen isäni vain tietää johtuvan luonnosta, jossa olen myös yrittänyt vastata tähän tilanteeseen .. Välttämättä biologinen isä, mutta tunsin tunne järjestelmää ja opiskelijoiden pitäisi ajatella isäni, mutta koska en ole sanonut mitään muuta.
Ei ole mahdollisuutta ilmaista mutteri totuus pilvinen illallinen joten lopetan kadulla lähellä, joten päätimme kuin pelaaja ja yritti peitellä. Kiinteän pääoman asiassa rakennukset ovat kova kerros kalkkia vähitellen mennessä vahingossa lisäämiseen tiukasti kääritty ruumiini pehmeä ja vauva polttaa kaura.
Koko lähes vuoden, hänen vanha opettaja on aina vaikuttanut elämääni. Kuin aaveet. Kuten valo nukkua unohtaa, vajosin pimeyden halu ilmaisimen polku esimerkki.
et laskee, talveen, läpi kevään ja kesän minun kesäloma ja oppia lisää ryhmämme päättyi. Hänen vanha opettaja ei ole mahdollisuutta tavata minua uudelleen. Vaikka joskus vielä kohdata hänet koulun leikkipaikka. Johtajat proteiini on vain tunne, saan häneltä.
Myöhemmin kuulin hänen myös vietellä ja seksuaalisesti hyväkseen useita miehistä opiskelee koulussa, joku on todella vapaa kuorinta enimmäismäärän hänen kasvonsa. En väistämättä hän kärsi nöyryyttävän ja katastrofaalisen tiedä miten.
Muutamaa vuotta myöhemmin kuulin, että hän kuoli tuberkuloosiin.
Olen jopa luokkaan asti, alkaen epämääräisiä ajatuksia samaa sukupuolta, jotka asuvat noin minulle, jonka tapasin väkijoukossa kadulla. Tietenkin aina pyrkiä elämään tuulella he haluavat tietää, miten. Näennäisesti he pitävät minusta, mutta takana muut kerrokset vaatteita, ne enemmän vai ei?
En ole kiinnostunut tyttöjen kanssa neljä kerrosta, mutta ne ovat myös melko suloinen kuin keho on kukinta vuoteen Nang seksikäs. Pelaan ystävällinen heidän kanssaan, mutta ei seksuaalinen impulssi energiaa kohti heitä. Alkaen täällä, olen aktiivisesti valita elämä minulle, koska pidän Tuan, nuori luokkatoveri.
Tuan komea, suuri ja valkoinen kirkas, hän on alle vuoden vanha, mutta en Tutkimuksessa köyhien pitäisi säästää. Koska olin sihteeri Nuorten unionin pitäisi ansaita Luokanopettajien osoitettu minulle tutorointi, akateeminen apua Tuan. Päivittäin tiivis ja ulkonäkö viikon teki minusta vahvan oli houkutteleva. Mielestäni mielessä, selkeä nostalgia Hanhi tärinän ensimmäinen askel rakkauden. Olen yksipuolisesti pyytää Tuan. Kaikki tunteet ja hänen salainen.
Samaan aikaan, Tuan ja pelata tukiryhmän pojille ja tytöille. Joskus Tuan jättänyt minut ja meni Huong, kaunein tytär ryhmä teki minusta kurja, surullinen menetys muutaman päivän. Lisäksi Huong, Tuan myös olla ystävällinen poikansa kanssa tulevina kuukausina ja toinen kerros tunne yksinäinen tehdä sydämeni esille hon hieman mustasukkainen. Haluan Tuan, hallussapito omaan häntä. Tuon rakkauden monia eri värejä, silmäni kun viikolla on aina kunnioitettava hänen veljensä ympäröi toteuttaa kattavat minua, kun elimistö on aina ajoissa Comfort minut surulliseksi. Ja enemmän kuin minun täytyy Tuan rakastin suurimman osan elämästäni.
Meillä oli kaunis päivä, voidaan pitää luonnon Tuan sieluni kuin lapsi polttaa vauvan veli tai leikkisä, mutta aina huolehdittava Tuan. Mutta itse olen tunteita yli viikon, jos en ole kiehua jokaisen aterian ja nukkua ajattelun ngu.khi Tuan Tuan olisi nähnyt.
Sitten jäähyväiset toisen korkea-asteen ja on myös aika I Tuan vaikeasti. Mielestäni hän on häivyttää, ja ymmärrettävissä vain. Joku on tallentaa soija suhde minun ja Tuan, he ovat tunteneet jotakin epätavallista. Olin loukkaantunut. Päivä, minä vain rakastan, joka haluaa vilpittömästi, hiljainen ja lievä makeus. Vähitellen ahkera poika, ja vastaan Ngom minusta tuli heikko muun väkijoukkoon, upposi noin tyhjä epämääräinen kaukana. Rainy Night Olen kirjoittamaan virhelokit, kirjoittaa Tuan.
"November 13, 1995
Rich surullinen sade lankesi hiljaisen tilan, ehkä tällä kertaa ihmiset olivat nukkumassa ja kaikki, vain lapsi on hänen oppilaansa istui kuuntelemassa sateen ja kirjoitan päiväkirjaa nhi vain. Ilmainen junan pilli siellä päässä asemalta eivät ymmärrä tai selkeästi uudelleen. Mitä myöhään illalla juna kulkee nhi. Sitten vain aluksen kuulla sade, sade rengas olisi surullinen tai onnellinen En ymmärrä tätä. Muistathan, että sadepäivinä tekee sinut surulliseksi onnellinen meni läpi.
Etäisyys minua ja Tuan on etäinen, jopa kolmas aste Kim Lien. Tuan muuttua makuuasentoon muulla tavalla. Uusi elämä, pestä pois minun uusia ystäviä, tehdä minut unohtamaan, että olen koskaan surullinen, koska ei Tuan. Ja koko kolmen vuoden myöntää, rakkauden tunne muistaisi Tuan takaisin vanhaan, mutta poikia, hän oli armeijassa.
Haluan vain armeijan hauskaa. Joka päivä hän on pyöräily Venäjältä työhuoneesta puolitankoon mennä kouluun, kertoi samassa istunnossa tarinoita hauskaa, surullista aikana pitkän matkan kouluun Lang Lang tekee minut onnelliseksi niin juuri ollut, jos pyrkii täysversio teho on osapuolena läheisiä aina herättävät minussa, minä toivon hetkiä armeija ei muutu. Koska olen aina itseni kovin yksinäiseksi sivulla. Myös hänen perheensä.
Minulle ja hänelle juuri siksi, akanat, jotka tai pidempään yhdessä, mutta vain toinen vasemmalla puolella, koska terve, hän tulee kotiin yksi minulle, rauhoitella, kaksi, minä anteeksi hänelle. Haluan yleensä odottaa häntä istumaan kanssani joka taulukossa oppitunteja tai teeskennellä hänelle vahingossa hänen tarkistaa minua. Kukin hon vihainen, en ole koskaan uskaltanut veloittaa häneltä, olen vain oma painolasti ja ilmoitukset Kirjaudu täällä enemmän heikon hyökkäyksen Wild Wild, Wild Wild mutta heikko, se saa aikaan Missä?
"April 9, 1997
He haluavat vain itkeä don't cry suosittuja. Näet vain niiden kertyneet sydän, rikki, he haluavat jotain, että en ymmärrä ... mennään, sitä mieltä, ja mielestäni paljon. Mutta jotain tapahtuu et leikkaa, että suosittuja. Luuletko, että ehkä huomenna ne lähtevät kouluun ja mennä jonnekin hän on pahoillaan "
Monia ja erilaisia. Lines like that. Ja en tietenkään lopettaa koulunkäynnin elämää. Juuri minun kuppi ja suojella häntä "Hänen vihansa uudestaan?" Hymyilen valtava virne. Army päättynyt lokit monia sanoja rakkaudesta, annan hänelle lukea. General Manager täydellinen hiljaisuus, hän ymmärsi sydän, mutta hän on välinpitämätön tiedä, mitä ei myöskään tarvitse lisää. En vain tiedä häntä valtavan rakkauden Tapaan kaunis ja paljon rukousta.
Palkkaluokkaan kaksitoista, olemme valmiina tekemään hengen yliopistolle tenttiin. Äitini ahkera Etsi lisää luokkaopetuksena minun uudelleen. Merkittävistä tarkistuksista luokan koulutuksen Block, tiesin nämä tunteet bang khuâng ensimmäinen varovasti tyttöystävä.
Seitsemäntoista ei ole päättynyt Suur Hanhi, aloin muistavat tämän, muistan voimakastahtoinen ja pyytää resursseja parhaiten hänen. Minulla on tapana lisätä luokkahuoneessa alussa, odottaa häntä tervehtimään ja nähdä kasvoja hänen hahmonsa. Istumme vierekkäin, tunne lämmin rannoilla näkymätön, yritin kovasti mitään koulutusta tietoa tästä, ja mikä pahinta tietoa tästä, on päinvastainen.
Hän voi odottaa minua.
Mutta ennen kuiva nousi jälleen kuuluvan la kuvataan kunkin siipi, olen edelleenkin sitä mieltä, jokseenkin tätä, koska tyttöystävä elin. Vain siinä kaikki. Olin aina hiljaa. Anteeksi Lähi NHE. Koska Kiina ei voi valehdella, valhe on huono, erityisesti Hong Anh.
En ole uskaltanut uneksia tästä, menee perässä reitin pituuden, koska tiedän, en voi olla, että tytär hän rakkauden täydellinen koskemattomuus. Tiedän, että haluan yhden ja uhrata yhden, ei mitään kenellekään. Vain armeijan vain, joka tekee minut onnelliseksi sulkea, joka tekee sydäntäni kipu, ahdistus heti
Loppuun luokan kahdentoista läänin on tyttöystävä. Minusta tuli kolmas henkilö, näkee hänet ja lannan, jotka rakastavat häntä sanoa samaa haaksirikon. Onnellinen hänen ja surullinen hänen puolestaan, en ole mustasukkainen, eli enintään tytär hän. En osaa selittää tätä, ehkä omat tunteeni häntä liian iso, jotta se asia vain onnellinen, olen myös iloinen sitten.
Olen kuitenkin muistaa hiljaa kaupan, on aina pyrkinyt lähelle häntä.
Kuvan, että olen edelleen hallussaan, liittää päiväkirjan, sanat täynnä rakkautta armeijan.
En häpeä tietää niiden heikkous ennen armeijaan, ja myös minä ole varovainen, kun lähes kaikki oman luokan tietää, että rakastan erityistä armeijan. Mutta vähän vierasti ja ylenkatsetta hiljaa kiitti kun yleispalvelun lukuvuoden toi minulle hyvä ystävä.
Näitä tapahtumia esiintyi myöhemmin puolestaan työskenneltyään koulun yliopiston pääsykoe täynnä tärkeää, että tiedän, että se on hienoa päättää elämäni, olen läpäissyt kokeen Dong Älä yliopisto, unelma talouteen kansainvälinen epäonnistui puutteen puoli pistettä. Voimassa myös siirtyi arkkitehtuurin lähes Suichang vapaaehtoisten unelmansa.
Dong Onko tulin koulusta. Täällä uusi ympäristö Vedävasemmalla minut nostalgiaa noin armeija.
Ha Tinh Duc jotka asuvat Hanoi vaan pieniä. Saksa ottaa kotiin Xuan La, Xuan Dinh, mutta kaikki mahdollisuudet minulla on ja Saksan muille pelaajille. Soitin saksankielinen nimi on Nhóc ystävällinen, tunnustan hänen tosi hauskaa.
Saksan ensimmäinen kerta, kun olen tullut kotiin, nähdä kaunis sisko ja kuiskasi kiintymystä tai vitsejä: "Hän teki Kiinan Nhóc lain NHE em!" Minä vain nauraa. Nhóc sivua kirjaudu uudempaa muistoja. Erityisesti Samaan aikaan syön, kallistua leikkii Saksa, Saksan autoteollisuuden takanani, laita molemmat kädet ympärilläni tiukasti, koska minä lähestyessä näitä tunteita ei kuvata. En ole mieleen sametti tietää lisää.
Eräänä aamuna, Saksa yli luvan vanhempani on Saksan pelin. Brothers tiedä pyöräily on erittäin pistävä väsynyt, tiu rooli otsikko tarina. Koti, äiti saksalainen considerate vastaanoton. Äiti Saksan turvallisuus: "veljekset pestään raajoja levätä äiti keittää riisiä syömään. Menin kammioon ja Saksassa. Perustuu jaosto pieni ikkuna näkymä aurinkoisessa puutarhassa. Kaksi putosi sängystä xuyt poistettu, koska kylmä, en koskaan valehtele vieressä Saksaan, vaikka Saksa oli minulle ja halasivat toisiaan, pidä kädet käsissä yhdessä lämmittää talvella tukkia. On vaikutusta hauras, epäselvä ohimenevä vain.
Ensisuudelma pois, kaksi nuorta poikaa seitsemäntoista ja kahdeksantoista, pehmeä, suloinen ja erittäin nopeasti kadota jäseneksi karkkia bi lapsuus. Hyvin nopeasti, Saksan ketju typeryyttä minulta, joten root kamari, joten ihmettelen sivuuttaa.
Olen melkein juoksi viime Saksan puolella, mutta lopulta en vain tiedä, The Flaming peitteet kattaa suljettu pinta, ajelehtia sekainen tunnetasolla loputtomiin. Miksi? Miksi? Hintaan kuin Nhóc luonani, olisin enemmän kuin Nhóc, hellyyttä olla enemmän. Nhóc ovat hyväksyneet minut sitten. Miksi karannut?
Aterioihin, Saksa vielä tarkistaa minua ja aloittaa normaalin keskustelun hauskaa, mutta en ole. Kytkin kulhoon riisiä. Päättynyt syöminen, väitän oikeassa. Saksa otti minut kujalle, niin olen tyytyväinen Saksan pyöräily haltioitunut, mielen Reel tiedä minne mennä päälle.
Miksi en vain tiedä ympäröivään poika? Miksi olen uusi ymmärtää Olen eliölajeja välisen viestinnän maailmaan tämän valtavan tilava.
Wake Me pimeydessä kehon silmien saksalaisen pankin ympäristö, halu Olenko samaa tekee minut syttymään. Käännyn ihmisiä jano cravings, masennus johtuu yksinäisyydestä. Vasen koska elämä ei ole, miten haluavat, haaveilen unelma unelma täysin mi keskiyön ja herätä hätkähdytti oikeaan vaatteita märkä kylläinen. Kylmä ja surullinen, haluavat vain halauksen miehen ruumiissa.
Sitten unet, haaveili jopa vanhan matematiikan opettaja on vahvistaa mustalla jalka khiu quap minun reidet tiukasti, että horjua hyväillen. Puolet vaikeuksia päästä, puolet uppoavat täydellinen iloa ikuisesti hullu teos mennä sinne, missä. En unta täynnä koskemattomuuden sinulle. Kun hän Kiss Saksassa. On todella haluaa heräsi minussa ..
Desire inspiroi minua joka päivä tehdä Apple tulee olemassa, vaikka Saksan ajattelevat minusta. Olen usein riippuva saksalaiseen kotiin, tai aktiivisesti pyöräily kotiin Saksaan. Jälkeen normaali kysymyksiin, haluan vain olla yksityisissä tiloissa on Saksan kanssa.
Omassa ullakko tai perusteella Saksan jaoston lämpöä, kiintymystä meidät yhteen. Voimakas En malttaa olla tekemättä Saksassa. Iloitsen tulvii uppoamisen ilo manipuloida lähteinä tunne rakkauden Muoi lukien kertyneet kautta pakkaaminen. Mutta kun Saksan enää jää elämään yksin pimeässä, ihmettelen, mitä olet tekemässä, miettiä, mitä asuvat täällä? Minulla on toinen opettaja, mitä hänen vanha sairaus on pakko näyttää esimerkkiä, saksalainen tapa haluni eroja, vaikka Saksa on poika normaalia. Kärsimys minun tai kenenkään muunkaan maailmassa on homo, koska rakastan ihmisiä ei maailmaa yhdessä hänen kanssaan.
Mutta, en tiedä, mistä löytää niitä.
Lainaus: www.heavengay.com